Rregulloret dhe kushtet e shitjes së faqes së internetit Lamural.al

1. INFORMACION RRETH KOMPANISË

1.1. Këto Rregullore janë përgatitur dhe zbatohen nga Lilla Małecka TAPPY me selinë e saj të regjistruar në Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043 (në tekstin e mëtejmë i referuar si “Ofruesi i Shërbimit”, “Shitësi” dhe “LAMURAL”).

1.2. Përdoruesi dhe çdo person tjetër mund të komunikojë me Ofruesin e Shërbimit duke përdorur të dhënat e kontaktit të dhëna në pikën 1.1 më sipër dhe të dhënat e mëposhtme të kontaktit:

1.2.1. adresa e email-it: kontakt@lamural.al

1.2.2. faqja e internetit: https://lamural.al

1.2.3. telefon: +48 572 619 569

1.3. Në masën që këto Kushte dhe Afate rregullojnë ofrimin e shërbimeve me mjete elektronike, ato përbëjnë rregulloret e përmendura në Nenin 8 të Ligjit të 18 korrikut 2002 mbi ofrimin e shërbimeve me mjete elektronike.

1.4. Kushdo mund t’i shqyrtojë Kushtet dhe Afatet pa pagesë.

2. PËRKUFIZIME

Për qëllimet e këtyre Kushteve dhe Afateve, zbatohen përkufizimet e mëposhtme:

“Konsumator” – një person fizik i cili, në përputhje me Nenin 22(1) të Kodit Civil, përfundon një transaksion ligjor me një entitet biznesi që nuk lidhet drejtpërdrejt me aktivitetin e tyre të biznesit ose profesional.

“Sipërmarrës” – një person fizik, entitet juridik ose njësi organizative pa personalitet juridik, i cili, në përputhje me Nenin 43(1) të Kodit Civil, kryen aktivitet biznesi ose profesional në emrin e vet në lidhje me aktet ligjore të mbuluara nga këto Kushte dhe Afate.

“Sipërmarrës me të Drejtat e Konsumatorit” – një person fizik që lidh një kontratë të lidhur drejtpërdrejt me aktivitetin e tyre të biznesit, kur përmbajtja e një kontrate të tillë tregon se ajo nuk është e një natyre profesionale për atë person, që rrjedh në veçanti nga objekti i aktivitetit të tyre të biznesit, i zbuluar në përputhje me dispozitat e Regjistrit Qendror dhe Informacionit mbi Aktivitetin e Biznesit.

“Blerës” – një konsumator, sipërmarrës ose sipërmarrës me të drejta konsumatori i cili lidh një kontratë shitjeje në Dyqanin Online lamural.al; blerësi është gjithashtu marrësi i shërbimit.

“Shitës” – sipërmarrësi që operon shërbimin online të mbuluar nga këto Kushte dhe Afate, d.m.th., Lilla Małecka TAPPY, me seli të regjistruar në Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043

“Kostot e Transportit” – tarifa për dorëzimin e Mallrave që i nënshtrohen një Kontrate të caktuar Shitjeje. Kostot e Transportit shprehen në zloty polake dhe përfshijnë tatimin mbi vlerën e shtuar (TVSH). Kostot e Transportit varen nga metoda e dorëzimit e zgjedhur nga Përdoruesi.

“Politika e Privatësisë” – një dokument i Ofruesit të Shërbimit, i ndarë nga Kushtet dhe Afatet, që specifikon kushtet dhe afatet për përpunimin e të dhënave personale të Përdoruesve nga Ofruesi i Shërbimit (duke përfshirë qëllimin dhe fushëveprimin e përpunimit).

“Kushtet dhe Afatet” – do të thotë këto Kushte dhe Afate të përgatitura dhe të zbatuara nga Ofruesi i Shërbimit.

“Faqe Interneti” – do të thotë faqja e internetit që vepron bazuar në një Sistem IT, duke përfshirë, në veçanti, funksionalitetin e një dyqani online, të menaxhuar dhe të vënë në dispozicion online në adresën e domenit: https://lamural.al.

“Sistemi IT” – do të thotë sistemi IT i Ofruesit të Shërbimit i përdorur për të ofruar Shërbimet, duke përfshirë, në veçanti, ndërfaqet grafike të Faqes së Internetit.

“Mallra” – do të thotë një send i lëvizshëm i paraqitur në Faqen e Internetit (p.sh., traktorë të vjetër), i cili mund të jetë objekt i një Marrëveshjeje Shitjeje ose mund të tregohet nga Përdoruesi si një Mall që Përdoruesi dëshiron të rezervojë kur përdor Shërbimin e Rezervimit. Mallrat do të kuptohen vetëm si artikuj të paraqitur në Faqen e Internetit që janë shënuar “të disponueshëm”. Për të shmangur çdo dyshim, artikujt e paraqitur në Faqen e Internetit që janë shënuar si “të padisponueshëm”, “për t’u porositur”, “të shitur” ose që nuk mund të shtohen në Shportë (opsioni “shtoni në Shportë” është bllokuar) nuk përbëjnë Mallra sipas kuptimit të Termave dhe Kushteve.

“Ligji për të Drejtat e Konsumatorit” – do të thotë Ligji i 30 Majit 2014 mbi të drejtat e konsumatorit (Revista e Ligjeve e vitit 2017, pika 683, e ndryshuar).

“Përdorues” – do të thotë një entitet që, në përputhje me dispozitat ligjore, është i aftë të lidhë një Marrëveshje Shërbimi; një entitet që përdor Faqen e Internetit në çfarëdo mënyre, në veçanti një entitet që shfaq (viziton) faqe të disponueshme publikisht të Faqes së Internetit ose një entitet që ka lidhur një Marrëveshje Shitjeje. Për shmangien e dyshimit, termi “Përdorues” do të kuptohet si, në veçanti, një person që ka lidhur një Marrëveshje Shitjeje ose një Marrëveshje Shërbimi me Ofruesin e Shërbimit. Termi “Përdorues” përfshin gjithashtu një “Përdorues të Regjistruar”.

“Çmimi” – do të thotë çmimi bruto i një Produkti të caktuar të ngarkuar nga Ofruesi i Shërbimit, i shfaqur në Faqen e Internetit pranë informacionit në lidhje me Produktin (domethënë, çmimi i Produktit për të cilin Përdoruesi mund ta blejë Produktin nga Ofruesi i Shërbimit). Çmimi nuk përfshin Kostot e Transportit. Çmimi shprehet në zloty polake ose euro dhe përfshin taksën mbi vlerën e shtuar (TVSH). Nëse jepet një zbritje për një Produkt të caktuar, Çmimi do të thotë çmimi bruto i Produktit të përshkruar më sipër, pasi të merret parasysh zbritja.

“Ditë Pune” – do të thotë një ditë nga e hëna deri të premten, duke përjashtuar festat zyrtare në territorin e Republikës së Polonisë.

“Porosi” – një deklaratë qëllimi nga Blerësi ose një Sipërmarrës që vepron si konsumator, qëllimi i së cilës është të lidhë një kontratë shitjeje për Produktin duke specifikuar Produktin, llojin dhe sasinë e tij.

“Kontratë Shitjeje” – një marrëveshje me anë të së cilës Shitësi merr përsipër të transferojë pronësinë e Produktit (Mallrave) te Blerësi dhe t’ia dorëzojë Produktin Blerësit, dhe Blerësi merr përsipër të mbledhë Produktin (Mallrat) dhe t’ia paguajë çmimin Shitësit.

“Kontratë në Distancë” – një Kontratë Shitjeje e lidhur midis Shitësit (Sipërmarrësit) dhe Blerësit (Konsumatorit ose Sipërmarrësit me të drejta konsumatori) e lidhur pa praninë fizike të njëkohshme të palëve në kontratë, me anë të një ose më shumë mjeteve të komunikimit në distancë deri në dhe duke përfshirë momentin e lidhjes së kontratës.

“Përmbajtje Dixhitale” – të dhëna të gjeneruara dhe të dorëzuara në formë dixhitale.

“Ofrues i Shërbimit” – sipërmarrësi që operon faqen e internetit të mbuluar nga këto Kushte dhe Afate, d.m.th., Lilla Małecka TAPPY, me seli të regjistruar në Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia NIP: 6961099675, REGON: 520957043. Ofruesi i Shërbimit mund të jetë edhe shitësi.

“Marrës i Shërbimit” – një person fizik, juridik ose njësi organizative pa personalitet juridik që përdor shërbimin e ofruar nga Ofruesi i Shërbimit në mënyrë elektronike; Marrësi i Shërbimit mund të jetë edhe Blerësi.

“Adresues” – entiteti i treguar nga Marrësi i Shërbimit si entiteti përgjegjës për marrjen e dërgesës.

“Garanci” – një procedurë për të pohuar përgjegjësinë nga një konsumator ose individ që lidh një kontratë të lidhur drejtpërdrejt me aktivitetin e tyre të biznesit, kur përmbajtja e kontratës tregon se ajo nuk është e natyrës profesionale për atë individ, që rrjedh në veçanti nga objekti i aktivitetit të tyre të biznesit, në lidhje me një defekt fizik të zbuluar (mospërputhje me kontratën) ose defekt ligjor të mallrave të blera, të specifikuar në dispozitat e Kodit Civil.

“Kodi Civil” – Akti i 23 prillit 1964 (Gazeta e Ligjeve e vitit 1964, Nr. 16, pika 93, siç është ndryshuar).

3. DISPOZITA TË PËRGJITHSHME

3.1. Këto Kushte dhe Afate përcaktojnë rregullat për përdorimin e faqes së internetit lamural.al të operuar nga Lilla Małecka TAPPY, për shitjen e mallrave nga distanca, si dhe për përdorimin e faqes së internetit nga marrësit e shërbimit, vendosjen e porosive për produktet, pagesën e çmimit të shitjes, dorëzimin e produkteve, të drejtat e Blerësit për t’u tërhequr nga kontrata dhe rregullat për paraqitjen dhe përpunimin e ankesave, si dhe procedurën për kthimin e produkteve.

3.2. Duke përdorur shërbimet e Dyqanit Online LAMURAL.AL, përdoruesi konfirmon se i ka lexuar Kushtet dhe Afatet dhe pranon të gjitha dispozitat e tyre, duke u angazhuar gjithashtu t’i zbatojë ato.

3.3. Klienti merr përsipër të ofrojë informacion të plotë dhe të vërtetë në formularin e porosisë. Dhënia e informacionit të rremë do të rezultojë në përgjegjësinë e Klientit për çdo dëmtim që rezulton.

3.4. Për të shfletuar asortimentin dhe për të bërë porosi për produktet e ofruara, duhet të keni një kompjuter ose pajisje tjetër (smartfon, tablet) me akses në internet dhe një shfletues interneti si Internet Explorer, Google Chrome ose Mozilla Firefox, si dhe një llogari aktive email-i.

3.5. Shfletimi i asortimentit nuk kërkon regjistrim.

3.6. Klienti mund të krijojë një Llogari Klienti dhe të regjistrohet në përputhje me dispozitat e Termave dhe Kushteve. Për ta bërë këtë, Klienti plotëson formularin e regjistrimit online, duke dhënë adresën e tij të email-it, fjalëkalimin e zgjedhur dhe numrin e telefonit (vullnetarisht), dhe është i detyruar të pranojë këto Terma dhe Kushte. Pas regjistrimit, një konfirmim regjistrimi do të dërgohet në adresën e email-it të dhënë nga Klienti gjatë procesit të regjistrimit. Regjistrimi në Dyqan dhe përdorimi i funksionaliteteve të Dyqanit janë pa pagesë. Ofruesi i Shërbimit përdor cookies për të mbledhur informacione në lidhje me përdorimin e Dyqanit Online nga Klienti në mënyrë që të ruajë seancën e Klientit të kyçur dhe të përpilojë statistika mbi shikimet e nënfaqeve të Dyqanit Online. Klienti mund të fshijë cookies në çdo kohë ose të bllokojë vendosjen e cookies duke përdorur opsionet e disponueshme në shfletuesin e tij të internetit.

3.7. Një Përdorues i Shërbimit që ka regjistruar një Llogari Klienti në faqen e internetit të Ofruesit të Shërbimit përfundon marrëveshjen për ofrimin e shërbimeve elektronike duke paraqitur një kërkesë për të fshirë Llogarinë e tij të Klientit. Ofruesi i Shërbimit do të fshijë Llogarinë e regjistruar të Klientit dhe/ose adresën e email-it nga lista e pajtimtarëve pa vonesë të panevojshme.

4. LLOJI DHE FUSHËVEPRIMI I SHËRBIMEVE

4.1. Ofruesi i Shërbimit ofron Shërbimet e mëposhtme në Faqen e Internetit:

4.1.1. Shërbimi Web – një shërbim që ofron akses në të dhëna dhe informacione të postuara në faqet e aksesueshme publikisht të Faqes së Internetit me kërkesë individuale të Përdoruesit, duke shfaqur një faqe të Faqes së Internetit me një adresë URL specifike dhe duke mundësuar mundësinë për të futur Komente dhe për të përdorur mekanizmat IT të Faqes së Internetit (funksionet e Faqes së Internetit). Shërbimi Web përfshin në veçanti:

a) mundësinë për të kërkuar dhe shfletuar nënfaqet e aksesueshme publikisht të Faqes së Internetit (d.m.th., nënfaqet e Faqes së Internetit që nuk kërkojnë regjistrim ose hyrje),

b) mundësinë për të parë përshkrimet dhe fotot e Mallrave të postuara në nënfaqet e aksesueshme publikisht të Faqes së Internetit,

c) ofrimin e aksesit në mekanizmat IT të Faqes së Internetit për vendosjen e Porosive (formularë elektronikë, etj.) dhe porositjen e Shërbimeve të Rezervimit (formularë elektronikë, etj.),

d) mundësinë për të parë Komentet e postuara në Faqen e Internetit.

4.1.2. Shërbimi i Faqes së Internetit – një shërbim që konsiston në ofrimin e aksesit në burimet e Sistemit të IT-së për Përdoruesit e Regjistruar me qëllim:

a) mbajtjen e një Llogarie Përdoruesi,

b) ofrimin e mundësisë për Përdoruesit e Regjistruar për të:

c) ruajtur informacionin e tyre të kontaktit,

d) ndryshuar fjalëkalimin që autorizon aksesin në Llogarinë e Përdoruesit,

e) akses në historikun e porosive, rezervimeve dhe ankesave.

f) ofrimin e mundësisë për të futur Komente/Vlerësime duke përdorur veçoritë e Faqes së Internetit me qëllim postimin e tyre në Faqen e Internetit.

4.2. Shërbimi i Internetit është i disponueshëm për të gjithë Përdoruesit pa pasur nevojë të regjistrohen në Faqen e Internetit. Çdo Përdorues mund të shfletojë dhe të kërkojë në faqet e disponueshme publikisht të Faqes së Internetit.

4.3. Marrëveshja e Shërbimit të Internetit lidhet për një periudhë të pacaktuar kohore pasi Përdoruesi të hyjë me sukses në URL-në e çdo faqeje të aksesueshme publikisht të Faqes së Internetit në dritaren e shfletuesit të tij ose pasi Përdoruesi të përdorë një ridrejtim (hiperlidhje) në çdo faqe të aksesueshme publikisht të Faqes së Internetit (d.m.th., të hyjë në Faqen e Internetit). Marrëveshja e Shërbimit të Internetit përfundon me largimin e Përdoruesit nga Faqja e Internetit.

4.4. Shërbimi i Faqes së Internetit ofrohet ekskluzivisht për Përdoruesit e Regjistruar. Përdorimi i Shërbimit të Faqes së Internetit është i mundur vetëm pasi Përdoruesi i Regjistruar të jetë regjistruar dhe të jetë kyçur në Faqen e Internetit.

4.5. Marrëveshja e Shërbimit lidhet për një periudhë të pacaktuar sipas kushteve të përshkruara në këto Kushte dhe Afate dhe mund të ndërpritet nga Përdoruesi duke kërkuar fshirjen e Llogarisë së tij të Klientit. Ofruesi i Shërbimit do të fshijë Llogarinë e regjistruar të Klientit dhe/ose adresën e email-it nga lista e pajtimtarëve pa vonesë të panevojshme.

4.6. Shërbimet ofrohen pa qenë nevoja që Përdoruesi të paguajë ndonjë tarifë ndaj Ofruesit të Shërbimit. Përdoruesi mban kostot e lidhjes dhe përdorimit të Internetit, në përputhje me kushtet e marrëveshjes midis Përdoruesit dhe operatorit të tij të telekomunikacionit (Ofruesi i Shërbimit të Internetit).

4.7. Ofruesi i Shërbimit me anë të kësaj informon se nuk u ngarkon Përdoruesve asnjë depozitë ose nuk kërkon ndonjë garanci tjetër financiare në lidhje me përdorimin e Shërbimeve.

4.8. Përdoruesit që kanë lidhur një Marrëveshje Shitjeje me Ofruesin e Shërbimit mund të paraqesin Komente në lidhje me Produktin e blerë nëpërmjet një hiperlidhjeje të dhënë në mesazh. Hiperlidhja që i mundëson Përdoruesit të paraqesë një Koment do t’i dërgohet Përdoruesit të Produktit. Nëse një Përdorues paraqet një Koment, ai do të postohet në Faqen e Internetit, nën përshkrimin e Produktit (në seksionin “Vlerësimet e Klientëve”).

4.9. Ofruesi i Shërbimit nuk monitoron ose miraton përmbajtjen e vlerësimeve të publikuara. Megjithatë, Ofruesi i Shërbimit mund t’i shqyrtojë ato në mënyrë selektive dhe të modifikojë ose fshijë pjesë ose të gjithë vlerësimin nëse:

4.9.1. nuk ka lidhje me Marrëveshjen e Shitjes.

4.9.2. është fyese, përmban fjalë të pista, është në kundërshtim me sjelljet e mira ose është e palexueshme.

4.9.3. shkel ose potencialisht shkel ligjin përgjithësisht të zbatueshëm ose të drejtat e palëve të treta, duke përfshirë, në veçanti, të drejtat e pronësisë intelektuale dhe ligjet e mbrojtjes së të dhënave personale.

4.9.4. nuk ka për qëllim të vlerësojë bashkëpunimin me Ofruesin e Shërbimit ose nuk përshkruan Produktin që është objekt i Marrëveshjes së Shitjes.

4.10. Ofruesi i Shërbimit siguron që Komentet e publikuara të vijnë nga Përdoruesit që e kanë përdorur ose blerë Produktin. Vetëm Përdoruesi që e ka blerë Produktin në Faqen e Internetit merr një lidhje që mundëson shtimin e një Komenti në lidhje me Produktin.

5. NDALIMI I POSTIMIT TË PËRMBAJTJES SË PALIGJSHME

5.1. Në lidhje me përdorimin e Shërbimeve, Përdoruesi nuk mund të ofrojë përmbajtje të paligjshme, në veçanti përmbajtje që:

5.1.1. shkel të drejtat e të tjerëve, në veçanti të drejtat e autorit pronësor ose personal, sekretet tregtare, të drejtat e pronësisë industriale ose të drejtat personale të të tjerëve,

5.1.2. mbështet ose promovon qëndrime radikale shoqërore, në veçanti çdo lloj diskriminimi bazuar në gjini, moshë, aftësi të kufizuara, racë, fe, kombësi, bindje politike ose shoqërore, anëtarësim në sindikata, origjinë etnike, besim ose orientim seksual,

5.1.3. nxit për të kryer një krim,

5.1.4. shkel dispozitat e detyrueshme të ligjit.

5.2. Nëse një Përdorues bëhet i vetëdijshëm se çdo përmbajtje e ndarë në Faqen e Internetit është e paligjshme ose në kundërshtim me Kushtet e Shërbimit, ai mund ta raportojë këtë fakt te Ofruesi i Shërbimit, në veçanti duke dërguar një mesazh në adresën e mëposhtme të email-it: kontakt@lamural.al.

5.3. Nëse ata marrin një njoftim zyrtar ose marrin informacion të besueshëm në lidhje me natyrën e paligjshme të përmbajtjes së ndarë nga Përdoruesi, Ofruesi i Shërbimit ka të drejtë të parandalojë aksesin në përmbajtje të tillë.

5.4. Përdoruesi nuk mund ta përdorë Faqen e Internetit ose Shërbimet në një mënyrë që prish funksionimin e Sistemit të IT-së ose ndonjë prej komponentëve të tij.

6. KUSHTE TË SHITJES

6.1. Imazhet dhe çdo Përmbajtje tjetër, reklama, si dhe informacioni, fotot dhe videot në lidhje me produktet individuale në asortimentin e paraqitur nga LAMURAL.AL në internet ose në media të tjera nuk përbëjnë një ofertë për të lidhur një kontratë shitjeje sipas kuptimit të Nenit 66 § 1 të Kodit Civil. Ky informacion dhe përmbajtje janë vetëm për qëllimin e ofrimit të informacionit për një blerës potencial. Megjithatë, për shkak të mundësisë së gabimeve, përmbajtja e reklamave dhe informacionit nuk përbën një garanci sipas kuptimit të Nenit 556 § 1 të Kodit Civil, por thjesht një ftesë për të lidhur një kontratë. Informacioni në lidhje me produktet e disponueshme në asortiment përbën një ftesë për të lidhur një kontratë shitjeje sipas kuptimit të Nenit 71 të Kodit Civil. Ofertat e blerjes mund të dorëzohen nëpërmjet formularëve të porosisë online të përgatitur nga LAMURAL.AL.

6.2. Imazhet e paraqitura në faqet e produkteve të ofruara janë vetëm motive shembullore dhe përfaqësime shembullore të dizenjove. Si pjesë e porosisë, Klienti nuk merr imazhin origjinal, por vetëm një kopje në përputhje me motivin, të përgatitur në mjetin dhe teknikën e zgjedhur nga Klienti, dhe në dimensionet e specifikuara nga Klienti.

6.3. Të gjitha çmimet për mallrat në Dyqanin Online janë të cituara në lekë shqiptare (LEK) dhe janë çmime bruto, d.m.th., ato përfshijnë taksat, përfshirë tatimin mbi vlerën e shtuar (TVSH).

6.4. Një faturë lëshohet për çdo Porosi të vendosur në emër të një Përdoruesi që është Konsumator, përveç nëse Përdoruesi kërkon një faturë dhe ofron të dhënat e nevojshme për lëshimin e saj.

6.5. Një faturë TVSH lëshohet për çdo Porosi të vendosur në emër të një Përdoruesi që nuk është Konsumator.

6.6. Një faturë ose faturë TVSH lëshohet kur të gjitha Mallrat e zgjedhura për Porosi janë përfunduar dhe gati për dërgesë, përveç nëse Porosia vendoset në grupe, në të cilin rast një faturë/faturë TVSH e veçantë mund të lëshohet për secilën pjesë të Porosisë.

6.7. Për të marrë një faturë me TVSH për ekzekutimin e Porosisë, si dhe për të identifikuar Përdoruesin (në rastin e Porosive të vendosura në emër dhe për llogari të një sipërmarrësi), Përdoruesi është i detyruar të japë gjithashtu të dhënat e mëposhtme, të cilat do të përfshihen në faturën me TVSH:

  • në rastin e një Përdoruesi që nuk është sipërmarrës dhe ka shprehur dëshirën për të marrë një faturë me TVSH – adresa e banimit të Përdoruesit;
  • në rastin e një sipërmarrësi – selia e regjistruar dhe adresa e sipërmarrësit që ka bërë Porosinë, si dhe numri i identifikimit tatimor të sipërmarrësit.

7. PËRFUNDIMI I MARRËVESHJES SË SHITJES

7.1. Klienti bën një porosi bazuar në Termat dhe Kushtet në fuqi. Çdo artikull i porositur duhet të konfigurohet nga Klienti sipas dëshirave të tij. Të gjitha opsionet e konfigurimit duhet të rishikohen dhe çmimi total duhet të merret parasysh.

7.2. Që të lidhet një kontratë shitjeje, duhet të përmbushen kushtet e mëposhtme:

  • zgjidhni një artikull specifik dhe konfigurojeni atë brenda opsioneve të disponueshme dhe dëshirave të Klientit;
  • vendosni porosinë online, d.m.th., në faqen e internetit të dyqanit, nëpërmjet butonit “Shto në shportë”;
  • konfirmoni që jeni në dijeni se porosia përfshin detyrimin për të paguar duke aktivizuar butonin “Vendos një porosi” në hapin e fundit të shportës së porosisë;
  • shkruani të dhënat e marrësit dhe adresën ku do të dorëzohet produkti, si dhe numrin e telefonit në të cilin Shitësi mund të kontaktojë Klientin në lidhje me çështjet që lidhen me porosinë;
  • shkruani të dhënat e faturës nëse një faturë me TVSH do të lëshohet dhe do t’i dërgohet Klientit. Klienti mund të pranojë të marrë fatura elektronikisht; faturat do të dërgohen në adresën e email-it të dhënë në llogarinë e Klientit;
  • konfirmoni porosinë duke klikuar butonin “Porosit dhe paguaj“;
  • paguani për porosinë duke përdorur një nga metodat e disponueshme të pagesës. Porositë e bëra në Dyqan mund të paguhen vetëm paraprakisht (para se produkti i porositur të dërgohet). Pagesa mund të bëhet duke: parapaguar vlerën e plotë të porosisë në llogarinë bankare të shitësit. Të gjitha metodat e pranuara të pagesës tregohen qartë dhe dallueshëm në fillim të procesit të porosisë (në shportën e porosive).

7.3. Pas kryerjes së një porosie, Klienti do të marrë një email që përmbledh blerjet e tij dhe kërkon konfirmimin e porosisë. Koha e përpunimit të porosisë fillon në ditën tjetër të punës pas ditës në të cilën pranohet ose kreditohet pagesa.

7.4. LAMURAL.AL rezervon të drejtën të refuzojë shërbimin dhe përmbushjen e një porosie nëse produktet përmbajnë përmbajtje që shkel ligjin, praktikat e mira ose parimet e bashkëjetesës shoqërore. Dyqani gjithashtu rezervon të drejtën të bëjë ndryshime në çmimet e mallrave në ofertë, si dhe në kostot e dorëzimit të artikujve të porositur.

8. KUSHTET E PAGESËS

8.1. LAMURAL.AL pranon vetëm parapagime për porositë e pranuara për përpunim.

8.2. Pagesa për mallrat mund të bëhet me parapagim në numrin e llogarisë së dhënë, nëpërmjet sistemit të sigurt të pagesave nëpërmjet PAYPAL ose MOLLIE.

8.3. Pagesa konsiderohet e përfunduar pasi pagesa të jetë kredituar në llogari. Vendosja e porosisë dhe marrja e pagesës konfirmohen nëpërmjet email-it. Klienti mund të monitorojë statusin e porosisë.

9. KUSHTE TË DORËZIMIT

9.1. Artikujt e porositur i dërgohen klientit me anë të korrierit; marrja personale nuk është e mundur.

9.2. Çdo produkt i ofruar nga dyqani ka një kohë specifike përpunimi të porosisë, të specifikuar në përshkrimin e produktit, e cila varion nga 2 deri në 5 ditë pune, përveç nëse përcaktohet ndryshe në faqen e produktit.

9.3. Koha e përpunimit fillon me marrjen e pagesës në llogarinë tonë. Porositë me kohë të ndryshme përpunimi dërgohen pasi të jetë përfunduar e gjithë porosia, d.m.th., pas kohës më të gjatë të specifikuar. Në raste të justifikuara, dyqani rezervon të drejtën për të dërguar secilin produkt veçmas.

9.4. Kostot e transportit llogariten për secilën porosi individuale dhe shfaqen në Konfigurator si çmimi përfundimtar. Kostot e transportit i ngarkohen secilës porosi pavarësisht nga metoda e dorëzimit.

Në rast se dorëzimi i mallrave nuk i përmbush kushtet kontraktuale për shkak të fajit tonë, klienti pranon të na japë një kohë shtesë përpunimi prej 2 javësh. Ne nuk jemi përgjegjës për kostot e udhëtimit ose fillimin e punës për specialistin nëse takimi bëhet brenda këtij afati kohor. Ne gjithashtu nuk jemi përgjegjës për asnjë afat të humbur për pranimin e projektit, etj. – klienti është i detyruar të bëjë një porosi shumë kohë më parë.

10. DËMET QË NDODHIN GJATË TRANSPORTIT

10.1. Blerësi duhet të inspektojë gjendjen e dërgesës pas marrjes nga korrieri. Nëse përmbajtja është e dëmtuar ose tregon shenja hapjeje, mos e nënshkruani dërgesën; në vend të kësaj, kërkoni që korrieri të plotësojë një raport dëmtimi.

10.2. Klienti është i detyruar të informojë dyqanin sa më shpejt të jetë e mundur për përpjekjen e dorëzimit të dërgesës së dëmtuar.

11. KUFIZIMI I PËRGJEGJËSISË

LAMURAL.AL nuk është përgjegjëse për mungesën e aksesit të përhershëm në Dyqanin Online dhe shpejtësinë e sistemit, si dhe gabimet teknike dhe elektronike që ndodhin gjatë vendosjes së porosisë, nëse ato shkaktohen nga faktorë përtej kontrollit të Dyqanit.

12.USHTRIMI I TË DREJTËS SË TËRHEQJES NGA NJË KONTRATË E PËRFUNDUAR NË LARGËSI

12.1. Letrat e murit me foto të ofruara në dyqanin online Lamural.al janë produkte jo të parafabrikuara, të prodhuara individualisht sipas specifikimeve të Klientit dhe të destinuara për të përmbushur nevojat e tij individuale. Blerësi përcakton parametrat e porosisë duke zgjedhur fillimisht foton, materialin, madhësinë e printimit dhe duke zgjedhur çdo opsion përfundimi. Prandaj, në përputhje me Nenin 38, Seksioni 1, Pika 3 e Ligjit të 30 Majit 2014 për të Drejtat e Konsumatorit (Gazeta e Ligjeve e vitit 2023, pika 2759, e ndryshuar), konsumatori nuk ka të drejtë të tërhiqet nga një kontratë e lidhur jashtë lokalit ose nga distanca në lidhje me kontratat për letër muri me foto të ofruara në dyqanin Lamural.al.

12.2. E drejta për t’u tërhequr nga kontrata dhe për të kthyer mallrat vlen vetëm për produktet e parafabrikuara që nuk janë prodhuar individualisht sipas specifikimeve të Klientit, siç janë posterat, pikturat dhe produktet me parametra specifikë (që gjenden në skedën “Shitje”).

12.3. Konsumatorët dhe sipërmarrësit me të drejta konsumatori kanë të drejtë të tërhiqen nga kontratat në distancë brenda 14 (katërmbëdhjetë) ditëve pa dhënë asnjë arsye dhe pa pasur asnjë kosto.

12.3. Periudha fillon në ditën në të cilën konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori, ose një palë e tretë përveç transportuesit dhe e treguar nga konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori, fiton posedimin fizik të mallrave.

12.4. Konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori është i detyruar të informojë sipërmarrësin për vendimin e tij në këtë drejtim brenda periudhës së tërheqjes.

12.5. Deklarata nga konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori nuk kërkon ndonjë formë të veçantë. Për këtë qëllim, mjafton të përdoret modeli i formularit të tërheqjes i dhënë në Shtojcën e Termave dhe Kushteve ose të paraqitet një deklaratë e qartë në tekstin e tij. Periudha e tërheqjes konsiderohet e përmbushur nëse konsumatori ose sipërmarrësi që vepron si konsumator dërgon deklaratën e ushtrimit të së drejtës së tërheqjes para skadimit të kësaj periudhe. Barra e provës në këtë drejtim i takon konsumatorit ose sipërmarrësit që vepron si konsumator.

12.6. Produktet e paketuara duhet të kthehen në adresën e mëposhtme:

Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a

63-840 Krobia

Polonia

Ju lutemi paketoni me kujdes mallrat e kthyera për të parandaluar dëmtimin ose shkatërrimin gjatë transportit. Letrat e sfondit me foto, pikturat dhe posterat duhet të sigurohen kundër lëvizjes brenda paketimit dhe të kthehen në një kuti të fortë. Mallrat e dëmtuara gjatë transportit për shkak të sigurimit jo të duhur të dërgesës nga Blerësi nuk rimbursohen.

12.7. Blerësi është përgjegjës për kostot e transportit.

12.8. Në rast tërheqjeje nga kontrata, kontrata konsiderohet e pavlefshme. Dyqani do të rimbursojë të gjitha pagesat e marra nga Blerësi, përveç kostove të transportit.

12.9. Rimbursimet për mallrat e marra do të bëhen brenda 14 ditëve kalendarike nga marrja jonë e dërgesës.

12.10. Shitësi do të bëjë rimbursimin duke përdorur të njëjtën metodë pagese të përdorur nga konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori, përveç nëse konsumatori ka rënë dakord shprehimisht për një metodë të ndryshme pagese që nuk shkakton asnjë kosto për konsumatorin.

12.11. Mallrat e kthyera duhet të jenë në gjendjen e tyre të pandryshuar, përveç nëse ndryshimi ishte i nevojshëm për t’u njohur siç duhet me mallrat. Një konsumator ose një sipërmarrës në pronësi të konsumatorit është përgjegjës për çdo vlerë të zvogëluar të mallrave që rezulton nga trajtimi i tyre përtej asaj që është e nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e mallrave. Një konsumator ose një sipërmarrës në pronësi të konsumatorit është përgjegjës për çdo vlerë të zvogëluar të mallrave që ndodh nga data në të cilën ata kanë fituar posedimin fizik të mallrave ose në të cilën një palë e tretë, përveç transportuesit dhe e treguar nga konsumatori ose sipërmarrësi në pronësi të konsumatorit, ka fituar posedimin fizik të mallrave, si dhe që rezulton nga trajtimi i papërshtatshëm përtej asaj që është e nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e mallrave.

Formular shembullor për tërheqje

(Ky formular duhet të plotësohet dhe të kthehet vetëm nëse dëshironi të tërhiqeni nga kontrata)

– Marrësi Lilla Małecka TAPPY, Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia, kontakt@lamural.al.

– Unë/Ne(*) me anë të kësaj njoftoj tërheqjen time/tonë nga kontrata për shitjen e mallrave të mëposhtme(*)
kontrata për furnizimin e mallrave të mëposhtme(*)
kontrata për punë specifike që konsiston në prodhimin e mallrave të mëposhtme(*)/për ofrimin e shërbimit të mëposhtëm(*)

– Data e lidhjes së kontratës(*)/faturës(*)

– Emri dhe mbiemri i konsumatorit/konsumatorëve

– Adresa e konsumatorit/konsumatorëve

– Nënshkrimi i konsumatorit/konsumatorëve (vetëm nëse formulari dorëzohet në format letre)

– Data

(*) Fshini aty ku nuk është e aplikueshme.

13. ANKESAT E KONSUMATORËVE

13.1. Shitësi është përgjegjës ndaj konsumatorit dhe sipërmarrësit sipas të drejtave të konsumatorit për përputhshmërinë e mallrave me kontratën e shitjes së lidhur, në masën e specifikuar në Kodin Civil.

13.2. Shitësi informon se për shkak të arsyeve teknike dhe teknologjike (në veçanti për shkak të cilësimeve individuale të monitorit dhe kufizimeve teknologjike të ekranit), imazhet, fotot dhe videot e produkteve, veçanërisht wallpaper-ve me foto, të paraqitura në faqen e internetit mund të ndryshojnë nga ngjyrat aktuale të produkteve të ofruara. Për të shmangur dyshimet në lidhje me ngjyrat aktuale të produkteve të ofruara, përpara se të porosisni një wallpaper me foto, ne rekomandojmë të porosisni një mostër (gjë që është e mundur duke përdorur butonin “porosit një mostër” të dukshëm në faqen e produktit individual). Vetëm mospërputhjet midis mostrës dhe wallpaper-ve me foto të dorëzuara mund të përbëjnë bazë për ankesë. Mostrat e blera nuk i nënshtrohen kthimeve ose ankesave. Për më tepër, për shkak të teknologjive të përdorura, mund të ndodhin ndryshime të vogla në formatin, llojin dhe cilësinë e substratit, gjë që është teknologjikisht e pashmangshme në procesin e prodhimit. Devijime të tilla të vogla janë të natyrshme për mallrat e ofruara dhe teknologjinë e prodhimit të përdorur dhe nuk përbëjnë mospërputhje me kontratën. Prandaj, devijime ose ndryshime të tilla të vogla në ngjyrën e produktit aktual krahasuar me ngjyrën e shfaqur në një monitor kompjuteri nuk mund të jenë bazë për një ankesë. Dyqani gjithashtu nuk do të pranojë ankesa në rast të trajtimit të pahijshëm ose instalimit të pahijshëm nga Klienti. Për më tepër, Shitësi nuk është përgjegjës nëse ndonjë ulje e qartësisë së imazhit në një letër-muri fotografike të krijuar dhe të shtypur individualisht bazuar në një foto ose imazh të ofruar nga Klienti është për shkak të arsyeve teknike që i atribuohen Klientit, në veçanti rezolucionit të ulët të imazhit fillestar të ofruar nga Klienti.

13.3. Nëse mallrat gjenden të mos jenë në përputhje me kontratën para skadimit të periudhës së përgjegjësisë së Shitësit, d.m.th., dy vjet nga data e dorëzimit të mallrave, konsumatori ose sipërmarrësi që vepron si konsumator është i detyruar të njoftojë Shitësin për situatën, sipas gjykimit të tij:

  • duke dërguar ose dorëzuar njoftimin personalisht në adresën postare të zyrës ose lokaleve të regjistruara të sipërmarrësit;
  • duke dërguar njoftimin në një adresë email-i;
  • me gojë për regjistrim në zyrën ose lokalet e regjistruara të sipërmarrësit.

13.4. Për njoftimet, konsumatorët ose sipërmarrësit me të drejta konsumatori mund të përdorin modelin e bashkangjitur në Termat dhe Kushtet. Konsumatorët ose sipërmarrësit me të drejta konsumatori mund të paraqesin çdo njoftim tjetër të qartë, i cili duhet të përfshijë të paktën sa vijon: emrin, mbiemrin dhe adresën e ankimuesit; përshkrimin e mallrave për të cilat është bërë ankimi, në masën e përshtatshme për llojin e mallrave (p.sh., emrin, prodhuesin, ngjyrën, madhësinë); provën e blerjes së mallrave për të cilat është bërë ankimi; një përshkrim të moskonformitetit dhe datën kur është vënë re defekti; dhe, kur është e aplikueshme, rrethanat që justifikojnë ankesën; kërkesën e ankimuesit; datën kur është paraqitur ankesa; firmën e ankimuesit; dhe, nëse ankesa është paraqitur me email, pëlqimin për përpunimin e adresës së emailit të ankimuesit nga shitësi.

13.5. Që Shitësi të përpunojë ankesën, konsumatori ose sipërmarrësi me të drejta konsumatori është i detyruar t’i kthejë mallrat e ankimuara në zyrën e regjistruar të Shitësit ose t’ia dorëzojë ato shitësit ose një personi të autorizuar nga shitësi për t’i marrë ato, pa vonesa të panevojshme. Nëse kërkesat e ankimuesit mbështeten, Shitësi do t’i rimbursojë ankimuesit shpenzimet e transportit të shkaktuara.

13.6. Nëse mallrat nuk përputhen me kontratën, Blerësi mund të kërkojë një ulje çmimi ose tërheqje nga kontrata, përveç nëse Shitësi menjëherë dhe pa shqetësime të panevojshme për Blerësin e zëvendëson artikullin me defekt me një pa defekt ose e heq defektin. Ky kufizim nuk zbatohet nëse artikulli është zëvendësuar ose riparuar tashmë nga Shitësi, ose nëse Shitësi nuk ka përmbushur detyrimin për ta zëvendësuar artikullin me një pa defekt ose për ta hequr defektin. Çmimi i ulur duhet të jetë në përpjesëtim me çmimin që rezulton nga kontrata, në të cilën vlera e artikullit me defekt është në përpjesëtim me vlerën e artikullit pa defekt.

13.7. Një konsumator ose sipërmarrës me të drejta konsumatori mundet, në vend të heqjes së defektit të propozuar nga Shitësi, të kërkojë zëvendësimin e sendit me një pa defekte ose, në vend të zëvendësimit të sendit, të kërkojë heqjen e defektit, përveç nëse sjellja e sendit në përputhje me kontratën në mënyrën e zgjedhur nga Blerësi është e pamundur ose do të kërkonte kosto të tepërta krahasuar me metodën e propozuar nga Shitësi. Gjatë vlerësimit të kostove të tepërta, merren parasysh vlera e mallrave në përputhje me kontratën, lloji dhe shkalla e mospërputhjes së identifikuar dhe shqetësimi ndaj të cilit do të ekspozohej konsumatori ose sipërmarrësi nëse do të përdorej një mjet tjetër juridik përveç atij të kërkuar nga konsumatori.

13.8. Blerësi nuk mund të tërhiqet nga kontrata nëse defekti është i parëndësishëm.

14. PËRGJEGJËSI NDAJ SIPËRMARRËSVE

14.1. Në rastin e Klientëve që nuk janë Konsumatorë ose Sipërmarrës me të Drejta Konsumatori, përgjegjësia e Shitësit kufizohet vetëm në:

  • për sjellje të qëllimshme të pahijshme dhe
  • për dëmin real të pësuar drejtpërdrejt si pasojë e humbjes së jetës, lëndimit trupor ose dëmtimit të shëndetit, deri në një shumë që nuk tejkalon 1,000 lekë.

14.2. Shitësi përjashton përgjegjësinë e tij për mospërputhjen e mallrave me kontratën (përjashtimi i garancisë) për të gjithë blerësit që nuk janë Konsumatorë ose Sipërmarrës me të Drejta Konsumatori. Në këtë drejtim, Shitësi nuk lidh kontrata me kushte dhe afate të ndryshme për Blerësin, dhe çdo dispozitë e ndryshme e Kushteve dhe Afateve të Përgjithshme të Blerjes së Klientit nuk zbatohet.

14.3. Shitësi informon se për arsye teknike dhe teknologjike (veçanërisht për shkak të cilësimeve individuale të monitorit dhe kufizimeve teknologjike të ekraneve), imazhet, fotot dhe videot e produkteve, veçanërisht wallpaper-at me foto, të paraqitura në faqen e internetit mund të ndryshojnë nga ngjyrat aktuale të produkteve të ofruara. Për të shmangur dyshimet në lidhje me ngjyrat aktuale të produkteve të ofruara, përpara se të porosisni një wallpaper me foto, ne rekomandojmë të porosisni një mostër (gjë që është e mundur duke përdorur butonin “porosit mostër” të dukshëm në faqen e produktit individual). Vetëm mospërputhjet midis mostrës dhe wallpaper-it me foto të dorëzuar mund të përbëjnë bazë për një ankesë. Për më tepër, për shkak të teknologjive të përdorura, mund të ndodhin ndryshime të vogla në formatin, llojin dhe cilësinë e substratit, gjë që është teknologjikisht e pashmangshme në procesin e prodhimit. Ndryshime të tilla të vogla janë të natyrshme për natyrën e produktit të ofruar dhe teknologjinë e prodhimit të përdorur dhe nuk përbëjnë mosrespektim të kontratës. Prandaj, ndryshime të tilla të vogla ose ndryshime në ngjyrën e produktit aktual krahasuar me ngjyrën e shfaqur në një monitor kompjuteri nuk mund të jenë bazë për ankesë. Dyqani gjithashtu nuk do të pranojë ankesa në rast të trajtimit ose instalimit të papërshtatshëm të produktit nga klienti.

15. ANKESAT LIDHUR ME OFRIMIN E SHËRBIMEVE

15.1. Përdoruesi ka të drejtë të paraqesë ankesa në lidhje me ofrimin e Shërbimeve nga Ofruesi i Shërbimit.

15.2. Ankesat mund t’i dorëzohen Ofruesit të Shërbimit në çdo mënyrë, duke përfshirë:

  • dërguar me email në adresën e email-it të Ofruesit të Shërbimit të treguar në Seksionin 1 të Kushteve dhe Afateve,
  • i dorëzuar Ofruesit të Shërbimit me shkrim, p.sh., duke e dërguar me korrier ose me postë në adresën e Ofruesit të Shërbimit të treguar në Kushte dhe Afate, ose të dorëzuar me shkrim në ambientet e Ofruesit të Shërbimit në adresën e treguar në Seksionin 1 të Kushteve dhe Afateve.

15.3. Një ankesë duhet të përfshijë të paktën: emrin dhe mbiemrin e personit që paraqet ankesën dhe një përshkrim të arsyes së ankesës.

15.4. Ofruesi i Shërbimit do ta shqyrtojë ankesën brenda 14 (katërmbëdhjetë) ditëve nga marrja e saj.

15.5. Menjëherë pas shqyrtimit të ankesës, por jo më vonë se afati i përcaktuar në seksionin 11.4 më sipër, Ofruesi i Shërbimit do t’i përgjigjet Përdoruesit. Përgjigja do të dërgohet në adresën e email-it ose adresën postare të dhënë nga Përdoruesi në ankesë. Nëse ankesa nuk përmban të dhënat e nevojshme për t’i dërguar përgjigjen Përdoruesit, ajo do të lihet për t’u marrë nga Përdoruesi në ambientet e Ofruesit të Shërbimit në adresën e treguar në seksionin 1.1 të Kushteve dhe Afateve.

16. Tërheqja nga kushtet e kontratës nga shitësi

16.1. LAMURAL.AL rezervon të drejtën të tërhiqet nga kushtet e kontratës pa mundësinë e kërkimit të kompensimit nga Klienti brenda 7 ditëve nga përfundimi i saj nëse ndodhin rrethana të paparashikueshme përtej kontrollit të LAMURAL.AL, të cilat pengojnë përmbushjen e kontratës, ose nëse, si rezultat i këtyre rrethanave, përmbushja e kontratës do të shoqërohej me vështirësi të tepërta ose do të kërcënonte njërën nga palët me një humbje të konsiderueshme.

16.2. Ndërhyrja e palës së tretë në strukturën e dyqanit, që rezulton në ndryshime në funksionalitetin, parametrat e faqes së internetit, mekanizmin e porosive dhe çmimet, është gjithashtu bazë për tërheqje brenda periudhës së specifikuar.

16.3. LAMURAL.AL rezervon të drejtën të tërhiqet nga kontrata:

  1. urdhra që shkelin të drejtat personale të palëve të treta,
  2. urdhra që përmbajnë çdo formë dhune, fyerjeje, pornografie ose përmbajtjeje që është në kundërshtim me ligjin në fuqi dhe standardet e pranuara përgjithësisht.

17. Të drejtat e autorit

17.1. Blerja e mallrave nuk përbën përvetësimin e ndonjë të drejte autori ose të drejtave të tjera të pronësisë intelektuale për produktet e blera.

17.2. Produktet e shitura nga LAMURAL.AL i nënshtrohen të drejtës së autorit në mbarë botën. Klienti ose palët e treta nuk janë të autorizuara të prodhojnë, shpërndajnë ose riprodhojnë produktet LAMURAL.AL.

18. INFORMACIONI I GDPR-së

18.1. Në përputhje me Nenin 13 të Rregullores (BE) 2016/678 të Parlamentit Evropian dhe të Këshillit të 27 Prillit 2016 mbi mbrojtjen e personave fizikë në lidhje me përpunimin e të dhënave personale dhe mbi lëvizjen e lirë të të dhënave të tilla, dhe që shfuqizon Direktivën 95/46/KE (OJ L 119, 2016, f. 119), (në tekstin e mëtejmë i referuar si “GDPR”), Shitësi informon me anë të kësaj se: Kontrolluesi i të Dhënave Personale është: Lilla Małecka TAPPY, me seli të regjistruar në Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043.

18.2. Përdoruesi dhe çdo person tjetër mund të komunikojnë me Ofruesin e Shërbimit duke përdorur të dhënat e kontaktit të dhëna në seksionin 1.1 më sipër dhe të dhënat e mëposhtme të kontaktit:

18.2.1. Adresa e email-it: kontakt@lamural.al

18.2.2. Faqja e internetit: https://lamural.al

18.3. Klientët dhe Përdoruesit mund të kontaktojnë Kontrolluesin e të Dhënave Personale në çdo kohë për çdo pyetje në lidhje me mbrojtjen e të dhënave personale duke dërguar një email në adresën kontakt@lamural.al.

18.4. Detaje të mëtejshme në lidhje me përdorimin e të dhënave dhe të drejtat që rrjedhin prej tyre mund të gjenden në Politikën e Privatësisë.

19. Informacion mbi zgjidhjen jashtëgjyqësore të mosmarrëveshjeve të konsumatorëve

19.1. Shitësi nuk është i detyruar sipas dispozitave të veçanta të përdorë zgjidhjen e mosmarrëveshjeve jashtë gjykatës me konsumatorët, as nuk jep pëlqimin për të marrë pjesë në procedurat për zgjidhjen jashtë gjykatës të mosmarrëveshjeve të konsumatorëve.

20. Dispozitat përfundimtare

20.1. Në çështjet që nuk rregullohen nga këto Kushte dhe Afate, do të zbatohen dispozitat e ligjit polak, duke përjashtuar zbatimin e Konventës së Nju Jorkut të 14 qershorit 1974, mbi Afatin e Kufizimit në Shitjen Ndërkombëtare të Mallrave (Revista e Ligjeve e vitit 1997, Nr. 45, pika 282).

20.2. Këto Kushte dhe Afate janë të disponueshme falas në çdo kohë nëpërmjet lidhjes së aktivizimit në faqen e internetit https://lamural.al dhe në shportën e porosive (para lidhjes së kontratës). Ato mund të shtypen ose të ruhen si skedar.

20.3. Shitësi rezervon të drejtën për të ndryshuar këto Kushte dhe Afate. Çdo ndryshim nuk do të shkelë të drejtat e personave që kanë bërë një porosi ose kanë lidhur një kontratë shitjeje para se të bëheshin ndryshimet në këto Kushte dhe Afate.

20.4. Nëse dispozitat individuale të këtyre Kushteve dhe Afateve janë ose bëhen të pavlefshme ose joefektive, tërësisht ose pjesërisht, ose përmbajnë ndonjë boshllëk ligjor, kjo nuk do të ndikojë në vlefshmërinë e dispozitave të mbetura dhe/ose pjesëve të tjera të Kushteve dhe Afateve.

20.5. Çdo mosmarrëveshje midis Shitësit dhe Marrësve të Shërbimeve dhe Blerësve që nuk janë konsumatorë ose sipërmarrës me të drejta konsumatori, që lind sipas ose në lidhje me këto Kushte dhe Afate ose shërbimet dhe mallrat e ofruara nga Shitësi, do të zgjidhet ekskluzivisht nga një gjykatë polake me juridiksion mbi selinë e regjistruar të Shitësit. Dispozita e mësipërme nuk zbatohet për mosmarrëveshjet me konsumatorët ose sipërmarrësit me të drejta konsumatori.

Shtojcat:

1) Formular tërheqjeje

2) Formular ankese

Shtojca 1

Formular tërheqjeje

…………………………………………

Vendi, data

deri
Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia

……………………………………..

……………………………………..

Emri dhe mbiemri i konsumatorit

Adresa e konsumatorit

në rast tërheqjeje nga një kontratë në distancë

ose jashtë lokalit

Në përputhje me Aktin e 30 majit 2014 për të Drejtat e Konsumatorit (Neni 27), unë me anë të kësaj tërhiqem nga kontrata në distancë*/jashtë lokalit* e lidhur më ………………………. pa dhënë asnjë arsye.

Do t’i kthej mallrat në përputhje me dispozitat e kontratës.

Kërkoj një rimbursim të çmimit të mallrave në llogarinë time*/duke përdorur metodën e pagesës për mallrat.*

………………………

Firma e Konsumatorit

* Fshini aty ku nuk është e aplikueshme

Shtojca: provë blerjeje*/marrëveshje* (e rekomanduar)

Shtojca 2

Formulari i Ankesës
……………………………
Vendi, data

deri

Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia

……………………………………..

……………………………………..

Emri dhe adresa e konsumatorit

ANKESA LIDHUR ME NJË PRODUKT

Me anë të kësaj deklaroj se produkti që bleva më ……………………………………………… [data dhe emri i produktit] është në kundërshtim me kontratën. Mospërputhja me kontratën konsiston në ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………

Mospërputhja me kontratën u përcaktua më ……….

Prandaj, pres që:

  • Zëvendësimi i mallrave me të reja
  • Riparim falas i mallrave
  • Ulje çmimi me …………%
  • Unë tërhiqem nga kontrata dhe kërkoj një rimbursim të shumës së specifikuar në numrin e llogarisë

…………………………………………………………………………në Bankë ……………………………

………………………

Firma e konsumatorit