Kthimet

Lamural.al është një shërbim i personalizuar. Prandaj, wallpaperat me foto nuk kthehen. Blerësi përcakton parametrat e porosisë duke zgjedhur fillimisht foton, materialin, madhësinë e printimit dhe duke zgjedhur çdo opsion përfundimi.

Prandaj, prodhimi kryhet nga e para sipas porosisë së Blerësit. Kthimet janë të disponueshme për artikuj të tillë si postera, piktura dhe produkte me parametra specifikë (që gjenden në skedën “shitje”).

Produktet e paketuara duhet të dërgohen në adresën e mëposhtme:

Lilla Małecka TAPPY
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Polonia

Ju lutemi paketoni me kujdes mallrat e kthyera për të parandaluar dëmtimin ose shkatërrimin gjatë transportit.
Letër-muri me foto, pikturat dhe posterat duhet të sigurohen kundër lëvizjes brenda paketimit dhe të kthehen në një kuti të fortë.
Mallrat e dëmtuara gjatë transportit për shkak të sigurimit jo të duhur të dërgesës nga Blerësi nuk janë të pranueshme për kthim.

Në rast tërheqjeje nga kontrata, ajo konsiderohet e pavlefshme. Dyqani do të rimbursojë të gjitha pagesat e marra nga Blerësi, përveç kostove të transportit.

Paratë për mallrat e marra do të rimbursohen brenda 14 ditëve kalendarike nga data e marrjes së dërgesës.

Shpenzimet e kthimit të mallrave i bartë Blerësi.

Ankesat

  1. Shitësi nuk është përgjegjës për devijime të vogla midis mallrave të dorëzuara dhe atyre të ofruara. Në rastin e sfondeve fotografike, posterave dhe pikturave, ndryshimet e vogla të ngjyrave krahasuar me ngjyrën e parë në ekran dhe ngjyrën e mostrave të porositura, si dhe ndryshimet që vijnë nga ndryshimet në sipërfaqet e materialeve, janë teknikisht dhe nga ana e prodhimit të pashmangshme. Ndryshime të tilla nuk përbëjnë bazë për paraqitjen e një ankese.
  2. Vetëm një mostër që mbulon të gjithë grafikën mund të përdoret si bazë për një ankesë për ngjyrën në lidhje me letrën e murit. Ju inkurajojmë ta ruani mostrën derisa ta merrni letrën e murit.
  3. Për t’u njohur më mirë me produktet e LAMURAL, Blerësi mund të porosisë një mostër printimi të letër-muri fotografik. Madhësia e mostrës së letër-muri fotografik është 30×50 cm. Mostrat e blera nuk rimbursohen dhe nuk rimbursohen.
  4. Produktet e ofruara nga Shitësi prodhohen duke përdorur materiale që gjenden zakonisht në industri. Në rastin e printimeve, bojërave, materialeve, rezistencës ndaj dritës, etj., përgjegjësia vlen vetëm për qëndrueshmërinë mesatare të produkteve në fjalë. Printimet nuk janë të papërshkueshme nga uji pa përfundime shtesë.
  5. Blerësi është i detyruar të inspektojë mallrat menjëherë pas marrjes. Nëse gjenden ndonjë defekt, Blerësi duhet t’i raportojë menjëherë ato duke përdorur formularin e ankesës që është i disponueshëm në faqen e internetit. Nëse Blerësi nuk raporton ndonjë defekt brenda 10 ditëve nga dorëzimi, mallrat konsiderohen të pranuara.
  6. Në rast gabimesh gjatë përmbushjes së porosisë, siç janë dimensionet e pasakta, përshtatja e dobët e panelit ose mungesa e laminatit (nëse është porositur), Dyqani garanton zëvendësimin e mallrave me ato të sakta, me kusht që gabimet e prodhimit të raportohen brenda 10 ditëve nga marrja e dërgesës.
  7. Në rast gabimesh në përmbushjen e porosisë, mospërputhje të modeleve ose ngjyrave midis paneleve, ankesat duhet të dorëzohen para aplikimit në mur – duke bërë fotografi dhe duke i bashkangjitur ato në formularin e ankesës të plotësuar saktë.
  8. Asnjë pako e dërguar me shpenzimet e dyqanit online lamural.al nuk do të pranohet.
  9. Para instalimit të produktit të blerë, ju lutemi kontrolloni me kujdes të gjithë parametrat e tij dhe përputhshmërinë e tij me Porosinë (dimensionet, numri i paneleve, përshtatshmëria e panelit, laminati, cilësia grafike). Çdo mospërputhje duhet t’i raportohet Shitësit para instalimit. Nëse instalimi i letër-muri me foto, ngjitëses, posterit ose pikturës “bëje vetë” ka filluar tashmë ose është përfunduar (që do të thotë se produkti nuk mund të na kthehet i paprekur), ankesat në lidhje me defektet që duhet të ishin zbuluar para instalimit nuk do të pranohen.
  10. Blerësi që raporton një defekt është i detyruar të dërgojë produktin me defekt me kërkesën e Shitësit që procesi i ankesës të përfundojë. Shitësi është i detyruar të përfundojë procesin e ankesës sa më shpejt të jetë e mundur, brenda një periudhe maksimale prej 14 ditësh. Përfundimi i procesit përbën një përcaktim të pozicionit dhe llogaritet nga data e dorëzimit të mallrave. Mosrespektimi i këtij afati nga ana e Shitësit i jep të drejtë Blerësit të ndërpresë Marrëveshjen dhe të kërkojë një rimbursim të shumës së Porosisë së paguar.
  11. Dëmi që rezulton nga veprime të papërshtatshme ose të paqëndrueshme nga Blerësi gjatë instalimit ose përdorimit të mallrave nuk do të përbëjë bazë për pretendime kundër Shitësit. Veprimet e pasakta ose të paqëndrueshme specifikohen në informacionin e dhënë nga prodhuesi i mallrave.
  12. Ankesat duhet të dorëzohen duke plotësuar formularin e ankesës në mënyrë korrekte dhe të plotë.