Kthimet
Lamural.al është një shërbim i personalizuar. Prandaj, wallpaperat me foto nuk kthehen. Blerësi përcakton parametrat e porosisë duke zgjedhur fillimisht foton, materialin, madhësinë e printimit dhe duke zgjedhur çdo opsion përfundimi.
Prandaj, prodhimi kryhet nga e para sipas porosisë së Blerësit. Kthimet janë të disponueshme për artikuj të tillë si postera, piktura dhe produkte me parametra specifikë (që gjenden në skedën “shitje”).
Produktet e paketuara duhet të dërgohen në adresën e mëposhtme:
Lilla Małecka TAPPY
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Polonia
Ju lutemi paketoni me kujdes mallrat e kthyera për të parandaluar dëmtimin ose shkatërrimin gjatë transportit.
Letër-muri me foto, pikturat dhe posterat duhet të sigurohen kundër lëvizjes brenda paketimit dhe të kthehen në një kuti të fortë.
Mallrat e dëmtuara gjatë transportit për shkak të sigurimit jo të duhur të dërgesës nga Blerësi nuk janë të pranueshme për kthim.
Në rast tërheqjeje nga kontrata, ajo konsiderohet e pavlefshme. Dyqani do të rimbursojë të gjitha pagesat e marra nga Blerësi, përveç kostove të transportit.
Paratë për mallrat e marra do të rimbursohen brenda 14 ditëve kalendarike nga data e marrjes së dërgesës.
Shpenzimet e kthimit të mallrave i bartë Blerësi.
Ankesat
- Shitësi nuk është përgjegjës për devijime të vogla midis mallrave të dorëzuara dhe atyre të ofruara. Në rastin e sfondeve fotografike, posterave dhe pikturave, ndryshimet e vogla të ngjyrave krahasuar me ngjyrën e parë në ekran dhe ngjyrën e mostrave të porositura, si dhe ndryshimet që vijnë nga ndryshimet në sipërfaqet e materialeve, janë teknikisht dhe nga ana e prodhimit të pashmangshme. Ndryshime të tilla nuk përbëjnë bazë për paraqitjen e një ankese.
- Vetëm një mostër që mbulon të gjithë grafikën mund të përdoret si bazë për një ankesë për ngjyrën në lidhje me letrën e murit. Ju inkurajojmë ta ruani mostrën derisa ta merrni letrën e murit.
- Për t’u njohur më mirë me produktet e LAMURAL, Blerësi mund të porosisë një mostër printimi të letër-muri fotografik. Madhësia e mostrës së letër-muri fotografik është 30×50 cm. Mostrat e blera nuk rimbursohen dhe nuk rimbursohen.
- Produktet e ofruara nga Shitësi prodhohen duke përdorur materiale që gjenden zakonisht në industri. Në rastin e printimeve, bojërave, materialeve, rezistencës ndaj dritës, etj., përgjegjësia vlen vetëm për qëndrueshmërinë mesatare të produkteve në fjalë. Printimet nuk janë të papërshkueshme nga uji pa përfundime shtesë.
- Blerësi është i detyruar të inspektojë mallrat menjëherë pas marrjes. Nëse gjenden ndonjë defekt, Blerësi duhet t’i raportojë menjëherë ato duke përdorur formularin e ankesës që është i disponueshëm në faqen e internetit. Nëse Blerësi nuk raporton ndonjë defekt brenda 10 ditëve nga dorëzimi, mallrat konsiderohen të pranuara.
- Në rast gabimesh gjatë përmbushjes së porosisë, siç janë dimensionet e pasakta, përshtatja e dobët e panelit ose mungesa e laminatit (nëse është porositur), Dyqani garanton zëvendësimin e mallrave me ato të sakta, me kusht që gabimet e prodhimit të raportohen brenda 10 ditëve nga marrja e dërgesës.
- Në rast gabimesh në përmbushjen e porosisë, mospërputhje të modeleve ose ngjyrave midis paneleve, ankesat duhet të dorëzohen para aplikimit në mur – duke bërë fotografi dhe duke i bashkangjitur ato në formularin e ankesës të plotësuar saktë.
- Asnjë pako e dërguar me shpenzimet e dyqanit online lamural.al nuk do të pranohet.
- Para instalimit të produktit të blerë, ju lutemi kontrolloni me kujdes të gjithë parametrat e tij dhe përputhshmërinë e tij me Porosinë (dimensionet, numri i paneleve, përshtatshmëria e panelit, laminati, cilësia grafike). Çdo mospërputhje duhet t’i raportohet Shitësit para instalimit. Nëse instalimi i letër-muri me foto, ngjitëses, posterit ose pikturës “bëje vetë” ka filluar tashmë ose është përfunduar (që do të thotë se produkti nuk mund të na kthehet i paprekur), ankesat në lidhje me defektet që duhet të ishin zbuluar para instalimit nuk do të pranohen.
- Blerësi që raporton një defekt është i detyruar të dërgojë produktin me defekt me kërkesën e Shitësit që procesi i ankesës të përfundojë. Shitësi është i detyruar të përfundojë procesin e ankesës sa më shpejt të jetë e mundur, brenda një periudhe maksimale prej 14 ditësh. Përfundimi i procesit përbën një përcaktim të pozicionit dhe llogaritet nga data e dorëzimit të mallrave. Mosrespektimi i këtij afati nga ana e Shitësit i jep të drejtë Blerësit të ndërpresë Marrëveshjen dhe të kërkojë një rimbursim të shumës së Porosisë së paguar.
- Dëmi që rezulton nga veprime të papërshtatshme ose të paqëndrueshme nga Blerësi gjatë instalimit ose përdorimit të mallrave nuk do të përbëjë bazë për pretendime kundër Shitësit. Veprimet e pasakta ose të paqëndrueshme specifikohen në informacionin e dhënë nga prodhuesi i mallrave.
- Ankesat duhet të dorëzohen duke plotësuar formularin e ankesës në mënyrë korrekte dhe të plotë.